26‏/02‏/2010

انا عايز احب

     النهارده الجمعة 26 فبراير 2010 الساعة 7.22 م         
 


انا عايز احب


انا عايز احب …..

انا عايز احس بقلبي عايش جوه قلب

انا عايز احب …..

اصل الحياة من غير غرام دي تملي صعب

محتاج يكون لي حد جنبي اخاف عليه

افرح وابكي والقي نفسي بين ايديه

ولو يغيب اجري اوام واسال عليه

وحد احس اني بعيش اول ما اشوفو

محتاج احس بحضن حد يضمني

يلمس ايدي والمس ايديه ويحسني

ولما اخاف الاقيه قصادي يشدني

ولو يخاف حضني ليه يهدي خوفو

محتاج احب عشان احب الدنيا ديه

محتاج اشوف الدنيا من عينو وعنيه

محتاج احس بوحدتي مقتوله فيه

محتاج احب وامتي كان الحب ذنب

انا عايز احب
...........................

الاحساس ده انا حسيته كتييييير قوي

فضلت فترة كبيرة محتاج اني اعيش حالة حب

كنت محتاج لحد يقف جنبي لما اكون مضايق او مخوق

حد يسال ويطمن عليه يعني حد اخاف عليه ياخد حبه من وقتي

اللي رايح في حاجات ملهاش لازمة

يعني كنت محتاج احس اني عايش بجد

صحيح الاحساس ده وقعني في شوية

متاعب كده عشان كنت مستعجل

وعشت اكتر من قصة فاشلة

بس انا برضو لحد دلوقتي لسه ما حبتش بجد

وده مش اعلان ولا حاجة

ههههههههههههه

بس انا عايز احب

.......
فاصل ونكمل

انسان عادي

ليست هناك تعليقات:

26‏/02‏/2010

انا عايز احب

     النهارده الجمعة 26 فبراير 2010 الساعة 7.22 م         
 


انا عايز احب


انا عايز احب …..

انا عايز احس بقلبي عايش جوه قلب

انا عايز احب …..

اصل الحياة من غير غرام دي تملي صعب

محتاج يكون لي حد جنبي اخاف عليه

افرح وابكي والقي نفسي بين ايديه

ولو يغيب اجري اوام واسال عليه

وحد احس اني بعيش اول ما اشوفو

محتاج احس بحضن حد يضمني

يلمس ايدي والمس ايديه ويحسني

ولما اخاف الاقيه قصادي يشدني

ولو يخاف حضني ليه يهدي خوفو

محتاج احب عشان احب الدنيا ديه

محتاج اشوف الدنيا من عينو وعنيه

محتاج احس بوحدتي مقتوله فيه

محتاج احب وامتي كان الحب ذنب

انا عايز احب
...........................

الاحساس ده انا حسيته كتييييير قوي

فضلت فترة كبيرة محتاج اني اعيش حالة حب

كنت محتاج لحد يقف جنبي لما اكون مضايق او مخوق

حد يسال ويطمن عليه يعني حد اخاف عليه ياخد حبه من وقتي

اللي رايح في حاجات ملهاش لازمة

يعني كنت محتاج احس اني عايش بجد

صحيح الاحساس ده وقعني في شوية

متاعب كده عشان كنت مستعجل

وعشت اكتر من قصة فاشلة

بس انا برضو لحد دلوقتي لسه ما حبتش بجد

وده مش اعلان ولا حاجة

ههههههههههههه

بس انا عايز احب

.......
فاصل ونكمل

انسان عادي

ليست هناك تعليقات:

Recent News

Introduction

Recent News